Mysteryvisits


Direct inzicht in de prestaties en verbeterpunten van uw winkel met het mystery shop onderzoek voor bakkerijen.

Waarom een mystery shop onderzoek voor uw bakkerij?

Wat is een mystery visit?
Uw winkel wordt door een deskundige mystery shopper bezocht die zich voordoet als een normale klant. De mystery shopper registreert zijn of haar bevindingen na het bezoek op objectieve, kritische en beschrijvende wijze aan de hand van een vragenlijst met criteria die een bewezen impact hebben op de bedrijfsvoering van een bakkerij. Na afloop kunt u de resultaten van de mystery visit(s) via uw persoonlijke online dashboard bekijken en vergelijken met het branche gemiddelde.

Hoe werkt het?

  1. U kiest hoeveel mystery visits u wenst en in welke periode (voorkeursmaanden) de mystery visits dienen plaatst te vinden.
  2. Inschrijvingen gaan in per eerste van de volgende maand.
  3. U krijgt per mail een inlog voor uw persoonlijke online dashboard met resultaten.
  4. U ontvangt een notificatie wanneer er nieuwe resultaten beschikbaar zijn.
  5. U kunt in uw online account uw resultaten vergelijken met het branche gemiddelde.

De mogelijkheden:

Wat krijgt u?

Vul het formulier in en profiteer van dit aanbod!